FAQ

Zde uvádíme odpovědi na nejčastěji kladené otázky týkající se nákupů v našem obchodě. Klikněte na otázku, která vás zajímá, pro zobrazení odpovědi:

Dotazy ohledně objednávky

Obdržel jsem poškozenou zásilku, co dělat?

Pokud je při doručení zásilky zjištěno její poškození nebo chybějící obsah, je nutné při převzetí nebo nejpozději do 7 kalendářních dnů sepsat protokol o škodě. Více informací získáte na infolince dopravce, který vaši zásilku doručil. Po sepsání protokolu o škodě nám zašlete reklamační oznámení spolu s tímto dokumentem.

Mohu si objednat bez založení účtu?

Ano, objednávku v e-shopu www.zoltamarket.cz můžete podat bez registrace a založení účtu. Objednávka podaná bez registrace bude vyřízena standardně, budete pouze požádáni o vyplnění údajů nezbytných pro realizaci odeslání.

Jak mohu zadat objednávku v internetovém obchodě zoltamarket.cz?

Pokud si chcete objednat v obchodě zoltamarket.cz, přidejte vybrané produkty do košíku a přejděte k realizaci kliknutím na „PŘEJÍT DO KOŠÍKU“ ve vyskakovacím okně, nebo klikněte na košík viditelný v pravém horním rohu stránky a klikněte na něj, nebo na tlačítko „k pokladně“. Poté vyplňte formulář pro přijetí objednávky. Pro dokončení procesu objednávání klikněte na tlačítko „KOUPIT A ZAPLATIT“. Pokud byla objednávka správně odeslána, zobrazí se obrazovka „Děkujeme za odeslání objednávky“. V tomto okamžiku bude vaše objednávka zaregistrována a předána k realizaci.

Je možné zadávat objednávky e-mailem nebo telefonicky?

Objednávky jsou přijímány telefonicky i e-mailem. Objednávku můžete provést na telefonním čísle: +420 234 280 905 nebo zasláním e-mailu na adresu: obchod@zoltamarket.cz

Dostanu doklad o koupi/učtenku?

Ano, ke každé objednávce je generována faktura na jméno nebo faktura DPH. Dokument obdržíte v elektronické podobě na e-mail uvedený v objednávce.

Jak mohu obdržet fakturu s DPH?

Tuto možnost je třeba zaškrtnout při zadávání objednávky a vyplnit pole, která se objeví po jejím zaškrtnutí. Všichni zákazníci nakupující v obchodě www.zoltamarket.cz obdrží fakturu DPH v elektronické podobě na e-mail uvedený v objednávce.

Byla už moje objednávka odeslána?

Jakmile vaše objednávku zabalíme, zašleme vám oznámení s číslem zásilky a odkazem pro sledování objednávky. Zpráva je odeslána na e-mailovou adresu uvedenou při zadávání objednávky. Pokud jste zprávu neobdrželi, vaše objednávka ještě nebyla odeslána, pokud jste obdrželi odkaz pro sledování, ale stav se ještě neaktualizoval, zkontrolujte stav ve večerních hodinách, kurýr mohl balíček ještě nenaskenovat, proto i přes jeho převzetí se stav nemusel změnit.

V jakých případech může být moje objednávka zrušena?

Vaši objednávku zrušíme v případě, že platba nebude provedena do 14 dnů od data jejího podání.

Jak mohu zrušit svou objednávku?

Pro zrušení objednávky se prosím obraťte na naše Zákaznické centrum. Zašlete e-mail s předmětem „Zrušení objednávky“ na naši e-mailovou adresu nebo nás kontaktujte telefonicky. Není možné zrušit objednávku, která již byla zabalena (vygenerováno podací číslo) nebo odeslána.

Je možné si zboží rezervovat?

Zboží je rezervováno pro zákazníky, kteří provedli nákup. Je to jediná možnost rezervace zboží.

Jak mohu zkontrolovat stav mé objednávky?

O každé fázi realizace informujeme e-mailem. Budeme vás informovat o přijetí objednávky, o zaúčtování platby a o odeslání objednávky. Sledujte svou e-mailovou schránku.

Kolik mám času na zaplacení objednávky?

Objednávku můžete zaplatit kdykoli, nejpozději však do 14 dnů od jejího zadání. Objednávky bez platby jsou automaticky zrušeny po 14 dnech.

Mohu sloučit objednávky?

Náš systém zaznamenává každou objednávku jako samostatnou zakázku, která prochází několika informačními procesy, a proto nemáme možnost spojit dvě objednávky do jedné.

Jak mohu zkontrolovat stav vyřízení objednávky?

O každé změně stavu objednávky vás informujeme e-mailem na adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Stav zadané objednávky si můžete také zkontrolovat po přihlášení do Zákaznického účtu nebo telefonicky na čísle: +420 234 280 905

Zaplatím více za dopravu, když si koupím více než jednu položku?

U nestandardních zásilek (objemných) mohou být náklady na dopravu vyšší, konečnou cenu dopravy však spočítáme v košíku po přidání všech produktů.

Budu moci sledovat svou objednávku?

Ano. Odkaz pro sledování zásilky bude odeslán v e-mailové zprávě po odeslání balíčku.

Mohu si objednat zboží s možností zaslání do zahraničí?

Ano, realizujeme zásilky v rámci EU.

Co když jsem obdržel jiný produkt, než jsem si objednal, nebo v zásilce nějaký produkt chybí?

I my jsme jen lidé a občas (velmi zřídka :-)) děláme chyby. Proto, pokud je s vaší objednávkou něco v nepořádku, jak by mělo být, prosím, neváhejte nás kontaktovat, určitě se budeme snažit napravit svou chybu.

Doručila se mi pouze část objednávky – co se stalo se zbývajícími produkty?

Objednávka může být zabalena do více než jednoho balíku. Po zabalení objednávky naším Skladem obdržíte e-mailovou korespondenci a na jejím základě si budete moci ověřit počet balíků odeslaných k vaší objednávce.

Od jakého okamžiku mi patří objednané zboží?

Zboží patří zákazníkovi v okamžiku obdržení potvrzení o odeslání objednávky z internetového obchodu.

V jakém termínu obdržím fakturu k objednávce?

Prodejní doklad obdržíte elektronicky na uvedenou e-mailovou adresu, kterou jste zadali v objednávce, po odeslání balíčku.

Co mohu udělat, pokud se při zadávání objednávky objevil problém?

V případě problémů během nákupu doporučujeme kontaktovat naše oddělení zákaznické podpory na čísle +420 234 280 905 nebo e-mailem obchod@zoltamarket.cz

Otázky týkající se plateb

Mohu rozdělit platbu na dvě různé metody?

Objednávku můžeme realizovat s platbou předem nebo platbou při převzetí. V případě platby předem dáváme možnost výběru různých forem platby jako bankovní převod, blik, paypo atd. V případě platby při převzetí objednávku zaplatíte hotově při převzetí u kurýra. Není možné kombinovat tyto dvě formy platby.

Mohu změnit způsob platby v objednávce?

Ano, je to možné. V této věci se prosím co nejdříve obraťte na naši zákaznickou podporu. Není možné provádět změny v objednávce, která již byla zabalena (bylo vygenerováno podací číslo) nebo odeslána.

Dotazy ohledně dodání

Jaké jsou náklady a doba dodání?

Náklady a doba dodání závisí na vybraném dopravci. Na náklady na dopravu má vliv také množství a velikost zakoupeného produktu. Podrobný přehled naleznete na stránce: Doprava a platba a po přidání produktů do košíku.

Je možná dodávka v sobotu?

Ano, nabízíme doručení objednávek v sobotu kurýrem DPD za příplatek.

Mohu změnit dodací adresu?

Ano, je to možné. V této věci se prosím co nejdříve obraťte na naši zákaznickou podporu. Není možné provádět změny v objednávce, která již byla zabalena (bylo vygenerováno podací číslo) nebo odeslána.

Bude mě kurýr kontaktovat před doručením?

Kurýři nemají povinnost kontaktovat příjemce zásilky před jejím doručením, proto to nejsme schopni zaručit. Ve skutečnosti je to individuální záležitost každého speditéra, ale obvykle kurýr volá adresátovi v den doručení (většinou hned ráno), aby potvrdil možnost převzetí zásilky.

Odkaz pro sledování balíčku nefunguje/číslo zásilky je neplatné.

Číslo nákladního listu se aktivuje se zpožděním. Pokud váš odkaz nebo číslo balíku nefunguje, je to zcela normální. Odkaz se aktivuje do 24 hodin. Mezitím vás zveme na.

Je možná dodávka v neděli?

V neděli nedoručujeme objednávky.

Existuje doručení na konkrétní hodinu?

Nenabízíme doručení objednávek na konkrétní hodinu.

Které produkty si mohu objednat s doručením do Z-BOXu?

Možnost doručení do výdejního místa je závislá na rozměrech produktu a celého balíku. Pokud se při zadávání objednávky nezobrazí možnost doručení do výdejního místa, znamená to, že pro daný produkt/produkty není tento způsob doručení dostupný. Z doručení do výdejních míst je vyloučen také veškerý nábytek.

Jak bude doručena moje objednávka?

Objednávka bude doručena dle vašeho výběru při zadávání objednávky.

Mohu obdržet objednávky ve dvou samostatných balíčcích?

Ano, pokud se objednávka skládá z velkého množství produktů nebo když mají artikly velké rozměry. Snažíme se, aby informace o větším počtu balíků k danému produktu byla umístěna na kartě produktu.

Jak zjistit termín doručení odeslaného balíčku?

Termín doručení balíčku si můžete ověřit v odkazu, který jsme vám zaslali v e-mailové zprávě.

Je možné urychlit dodávku?

Nemáme možnost urychlit objednávky – všechny jsou realizovány chronologicky.

Proč nemám informace o sledování zásilky?

Informaci o sledování zákazník obdrží v okamžiku odeslání zásilky, pokud jste takové informace ještě neobdrželi, znamená to pravděpodobně, že vaše objednávka ještě nebyla odeslána.

Jak zjistit číslo zásilky?

Číslo zásilky najdete v e-mailu, který vám byl odeslán v okamžiku odeslání zásilky.

Bude mě kurýr kontaktovat?

Po odeslání balíčku byste měl obdržet zprávu na e-mail a SMS s informací o odeslání objednávky a plánovaném doručení.

Co dělat, když kurýr nikoho nezastihl doma při pokusu o doručení balíku?

Kurýr DPD a GLS se pokusí o druhý pokus o doručení balíku, Česká pošta zanechá ve schránce nebo na jiném možném místě avízo nutné k vyzvednutí objednávky na pobočce.

Balíček jsem si nevyzvedl/a včas, byl vrácen k vám. Co mohu v takové situaci udělat, aby mi byl balíček znovu zaslán?

Za tímto účelem prosím kontaktujte naše Zákaznické centrum, abyste nás informovali o vašem přání opětovného odeslání balíku, a také prosím o uhrazení opětovného odeslání ve výši dvojnásobku nákladů na odeslání.

Může být produkt vrácen po termínu?

Produkt lze vrátit do 30 dnů od obdržení balíčku, vrácení po termínu nejsou přijímána.

Mohu vrátit produkty z různých objednávek v jednom balíku?

Ano, můžete vrátit objednávky v jednom balíku, prosím, uveďte tuto informaci v balíku.

Dotazy ohledně vrácení a reklamací

Obdržel jsem poškozenou zásilku, co dělat?

Pokud je při doručení zásilky zjištěno její poškození nebo chybějící obsah, je nutné při převzetí nebo nejpozději do 7 kalendářních dnů sepsat protokol o škodě. Více informací získáte na infolince dopravce, který vaši zásilku doručil. Po sepsání protokolu o škodě nám zašlete reklamační oznámení spolu s tímto dokumentem.

Jak dlouho je třeba čekat na vyřízení reklamace?

Snažíme se vyřizovat reklamace do 24 hodin, avšak nejdéle do 14 kalendářních dnů od data obdržení reklamačního oznámení.

Jak mohu propagovat produkt?

a) Vyplňte online formulář: https://zoltamarket.cz/formular-pro-reklamaci-a-vraceni-zbozi/
b) Čekejte na zpětnou vazbu ohledně reklamace a další rozhodnutí. Informaci obdržíte do 24 hodin.
c) PAMATUJTE: Pokud zasíláte reklamovaný produkt na vlastní náklady, vyberte bezpečnou metodu doručení, např. využijte kurýrní službu nebo odešlete balík s potvrzením o odeslání. Nezasílejte nám balík na dobírku – nemáme technickou možnost takovou zásilku převzít.

Jak vrátit produkt?

K provedení online vrácení potřebujete pouze vyplnit online formulář pro vrácení https://zoltamarket.cz/formular-pro-reklamaci-a-vraceni-zbozi/ a odeslat zásilku na adresu uvedenou ve formuláři.

Jak mohu zkontrolovat stav mého vrácení?

Jakmile bude vrácení uznáno, obdržíte e-mailové upozornění na adresu uvedenou v objednávce.

Za jak dlouho obdržím zpět peníze z důvodu odstoupení od smlouvy?

Doba vrácení prostředků může trvat 2 až 5 pracovních dnů od data doručení vašeho vrácení do našeho skladu na základě pravidel stanovených právními předpisy.

Mohu vrátit spodní prádlo?

Spodní prádlo, stejně jako každý produkt nabízený v našem obchodě, lze vrátit do 30 pracovních dnů od obdržení zásilky. Nezapomeňte prosím, že vrácené zboží by mělo být v originálním obalu a mít kompletní sadu visaček. Zboží nesmí nést známky používání.

Učinil/a jsem několik objednávek. Je možné je odeslat v jedné zásilce?

Náš systém ukládá každou objednávku jako samostatnou zakázku, která prochází několika informačními procesy, a proto nemáme možnost spojit dvě objednávky do jedné.

Mohu vrátit pouze část produktů z objednávky?

Ano, samozřejmě máte právo vrátit pouze část zakoupených věcí z celé objednávky.

Mohu vrátit vracený produkt jakoukoli kurýrní společností?

Vrácení objednávky můžete odeslat jakýmkoli kurýrem, který doručí objednávku do našeho Logistického centra.

Kdo nese náklady na vrácené produkty?

Náklady na odeslání objednávky do obchodu nese kupující.

Mohu vyměnit zakoupený produkt za jiný?

V našem obchodě nemáme výměnu zboží. Produkt můžete vrátit a z naší nabídky si objednat nový, který vám bude vyhovovat.

Jakým způsobem budou vráceny peníze za odeslané produkty?

Prostředky budou vráceny na bankovní účet, který byl uveden ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.

Co dělat v případě obdržení poškozeného produktu?

V případě obdržení poškozeného produktu prosím kontaktujte naše oddělení BOK a vyplňte reklamační formulář prostřednictvím

Jak budu informován o přijetí reklamačního oznámení?

Po odeslání online formuláře od nás obdržíte e-mail o přijetí vaší žádosti.

Jsou produkty prodávané v obchodě kryty zárukou/odpovědností za vady?

Ano, produkty, které nabízíme, mají záruku 2 roky.

Otázky týkající se produktů

Jak zjistit, zda je daný produkt dostupný?

Produkty, které nejsou dostupné, nebudou mít aktivní tlačítko „Do košíku“. Takové produkty budou mít aktivní tlačítko „Upozornit na dostupnost“, díky kterému po zadání e-mailové adresy obdržíme upozornění, jakmile bude zboží opět dostupné.

Můžu prosím dostat reálné fotografie produktu?

Neposkytujeme další fotografie produktů kromě těch, které již byly přidány do nabídky produktů, všechny naše fotografie odrážejí reálný vzhled.

Bude ještě dostupná daná barva nebo velikost?

Pokud vám chybí vaše barva nebo velikost, klikněte na požadovanou velikost a poté na „Upozornit mě na dostupnost“, do okénka zadejte svou e-mailovou adresu. Dáme vám vědět, až bude vybraná velikost dostupná!

Bude daný model ještě dostupný?

Dodávky do našeho obchodu probíhají pravidelně, takže nejlepší metodou, jak ověřit dostupnost produktů, je sledovat naše webové stránky, kde prezentujeme všechny produkty. Zveme vás k pravidelnému prohlížení nabídky našeho obchodu.

Jak vybrat správnou velikost?

Na kartě produktu je k dispozici tabulka velikostí. Mějte na paměti, že tabulka je orientační.

Co mohu dělat, pokud se velikost ukáže jako nevhodná?

Každý zákazník může využít postupu vrácení zboží.

Je možné si produkt rezervovat?

Nemáme možnost rezervovat zboží.

Co dělat, pokud na stránce není parametr nebo rozměr, který mě zajímá?

Za tímto účelem prosím kontaktujte naše Zákaznické centrum na čísle +420 234 280 905 nebo e-mailem obchod@zoltamarket.cz

Kde najdu tabulku velikostí nebo rozměry produktu?

Rozměry produktů nebo tabulka velikostí se nacházejí v popisu na kartě produktu.

Jak získat informace o dostupnosti produktu?

Pokud si nejste jisti, zda je produkt dostupný, můžete získat informace zavoláním na naši infolinku nebo kontaktováním prostřednictvím e-mailové zprávy.

Obdržím montážní návod k objednanému produktu?

Montážní návod přikládáme k objednávkám, pokud jste ho však v balíčku neobdrželi, kontaktujte nás prosím.

Lze prát pantofle v pračce?

Nedoporučujeme prát pantofle v pračce, pokud je chcete vyčistit, prosíme o jemné navlhčení hadříku a otření nečistoty. Pozor!!! Materiál nesmí být nadměrně nasáklý vodou.

Jak se perou overaly?

Kombinézy onesies lze prát ručně nebo v pračce s funkcí jemného praní do 30 stupňů.

Jak prát vyhřívanou vestu a bundu?

Bundu i vyhřívanou vestu se doporučuje prát podle informací uvedených na štítku.

Poskytujete atesty?

Neuvádíme atesty k produktům, které máme v nabídce.

Další otázky

Jak zjistit, zda je daný produkt dostupný?

Produkty, které nejsou dostupné, nebudou mít aktivní tlačítko „Do košíku“. Takové produkty budou mít aktivní tlačítko „Upozornit na dostupnost“, díky kterému po zadání e-mailové adresy obdržíme upozornění, jakmile bude zboží opět dostupné.

Jak se mohu spojit s oddělením zákaznické podpory?

S Klientským centrem se spojíte telefonicky na naší infolince: +420 234 280 905. Můžete také poslat zprávu na e-mailovou adresu: obchod@zoltamarket.cz. Naši konzultanti zodpoví všechny vaše dotazy, poradí s výběrem produktu a pomohou s odesláním objednávky.

V jakých hodinách se mohu obrátit na zákaznický servis?

Naši konzultanti Zákaznického servisu jsou k dispozici v pracovní dny, od pondělí do pátku od 9.00 – 15.30

Co udělat pro výměnu produktu?

Výměna v našem obchodě spočívá v provedení vrácení a zadání nové, nezávislé objednávky. Vyplňte prosím online formulář a poté zabalte a odešlete nám produkt. Prostředky za objednávku vrátíme převodem do 14 dnů. Novou objednávku je možné zadat nezávisle, aniž byste čekali na vyřízení vrácení.

Jak mohu podat stížnost, pochvalu?

Stížnost nebo pochvalu můžete podat prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na našich webových stránkách, zprávou zaslanou na adresu:  obchod@zoltamarket.cz, nebo telefonicky na Zákaznickou linku na čísle: +420 234 280 905

Co mám dělat, když jsem zapomněl/a heslo k účtu?

Při přihlašování zvolte možnost Nepamatuji si heslo. Na vámi dříve zadanou e-mailovou adresu zašleme odkaz pro změnu hesla. Klikněte na něj a poté se zkuste přihlásit již pomocí nového hesla k účtu.

Jsou všechny produkty, které jsou viditelné v obchodě, dostupné?

Snažíme se, aby bylo dostupné co největší množství produktů, nicméně se stává, že některé produkty jsou dočasně nedostupné. Nebudete je moci přidat do košíku, budou mít tehdy status „Produkt dočasně nedostupný“. Někdy se také stává, že při balení produktu se ukáže, že není fyzicky na skladě (je to velmi vzácná situace). V takovém případě vás neprodleně kontaktujeme e-mailem nebo telefonicky, abyste se mohli rozhodnout. Souhlasíte s výměnou produktu za jiný (barva, model)? Chcete se ho možná úplně vzdát? Nebo souhlasíte s čekáním na dodání chybějícího produktu?

Mohu si objednat zboží na zakázku (personalizace)?

Takové objednávky nerealizujeme.

Nevím, jaký produkt si vybrat, co v takové situaci dělat?

V takovém případě nás prosím kontaktujte e-mailem nebo telefonicky, určitě se pokusíme pomoci s výběrem vhodného produktu.

Jsou produkty nabízené v obchodě nové?

Všechny nabízené produkty v našem obchodě jsou nové.

Znamená přidání produktů do košíku jejich rezervaci?

Přidání produktu do košíku nezpůsobuje jeho rezervaci. Produkt je rezervován v okamžiku odeslání objednávky, tedy po vybrání tlačítka „Objednávám s povinností platby“.

Stává se, že před akcí je cena nejprve zvýšena?

Zvýšení ceny těsně před plánovanou akcí je protizákonné. Takové praktiky se v našem obchodě nevyskytují. Případné změny cen probíhají nezávisle na akcích.

Mohu prosím požádat o opravu faktury?

Opravu můžete požadovat v případě chybných údajů na dokumentu nebo v případě vrácení objednávky. Kontaktujte prosím naše Zákaznické centrum v této věci.

Realizujete objednávky s odloženou splatností?

Realizujete objednávky s odloženou splatností? Objednávky s odloženou splatností do 14 dnů realizujeme pro veřejné instituce.