Uzavření smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím může proběhnout dvěma způsoby.
Kupující má právo před odesláním objednávky vyjednávat o všech ustanoveních smlouvy s Prodávajícím, včetně těch, které mění ustanovení těchto obchodních podmínek. Tato jednání by měla být vedena písemně a zaslána na adresu Prodávajícího (zoltamarket.cz Firma ZOLTA TRADE Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 24, 39-300 Mielec, NIP: 8172183841 REGON:367558723).
V případě, že Kupující rezignuje na možnost uzavření smlouvy individuálním vyjednáváním, platí tyto obchodní podmínky a příslušné právní předpisy.
OBCHODNÍ PODMÍNKY
§1 Definice
1. Poštovní adresa – jméno a příjmení nebo název instituce, umístění v obci (v případě obce rozdělené na ulice: ulice, číslo budovy, číslo bytu nebo provozovny; v případě obce nerozdělené na ulice: název obce a číslo nemovitosti), poštovní směrovací číslo a obec.
2. Reklamační adresa:
ZOLTA TRADE – Oddělení vratek
Adresa: Vratimovská 681/80, 719 00 Ostrava-Kunčice
3. Ceník dopravy – soupis dostupných druhů dopravy a jejich cen, který se nachází na adrese zoltamarket.cz.
4. Kontaktní údaje:
ZOLTA TRADE
Vratimovská 681/80
71900 Ostrava-Kunčice
+420 234 280 905
obchod@zoltamarket.cz
Doprava – druh přepravní služby s určením dopravce a ceny uvedený v ceníku dopravy, který se nachází na adrese zoltamarket.cz.
5. Doklad o koupi – faktura, účet nebo paragon vystavené v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty ze dne 11. března 2004 s pozdějšími změnami a dalšími příslušnými právními předpisy.
6. Karta produktu – jednotlivá podstránka obchodu obsahující informace o jednotlivém produktu.
7. Klient – zletilá fyzická osoba s plnou právní způsobilostí, právnická osoba nebo organizační jednotka nemající právní osobnost, ale mající právní způsobilost, která u Prodávajícího provádí nákup související přímo s její podnikatelskou nebo profesní činností.
8. Občanský zákoník – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
9. Kodex správné praxe – soubor pravidel jednání, a zejména etických a profesních norem, o kterých se hovoří v § 5a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
10. Spotřebitel – zletilá fyzická osoba s plnou právní způsobilostí, která u Prodávajícího provádí nákup nesouvisející přímo s její podnikatelskou nebo profesní činností.
11. Košík – seznam produktů sestavený z produktů nabízených v obchodě na základě výběru Kupujícího.
12. Kupující – jak Spotřebitel, tak Klient.
13. Místo vydání věci – poštovní adresa nebo odběrné místo uvedené v objednávce Kupujícím.
14. Okamžik vydání věci – okamžik, ve kterém Kupující nebo jím určená k převzetí třetí osoba převezme věc do držení.
15. Platba – způsob provedení platby za předmět smlouvy a dopravu uvedený na adrese zoltamarket.cz. Subjektem poskytujícím službu online plateb v oblasti plateb kartami je Autopay. Dostupné formy platby:
Platební karty:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro
16. Zákon o ochraně spotřebitele – zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
17. Produkt – minimální a nedělitelné množství věci, které může být předmětem objednávky a které je uvedeno v obchodě Prodávajícího jako jednotka míry při určení jeho ceny (cena/jednotka).
18. Předmět smlouvy – produkty a doprava, které jsou předmětem smlouvy.
19. Předmět plnění – předmět smlouvy.
20. Odběrné místo – místo vydání věci, které není poštovní adresou, uvedené v soupisu zpřístupněném Prodávajícím v obchodě.
21. Věc – movitá věc, která může být nebo je předmětem smlouvy.
22. Obchod – internetový portál dostupný na adrese zoltamarket.cz, prostřednictvím kterého může Kupující odeslat objednávku.
23. Prodávající:
ZOLTA Trade Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 24
39-300 Mielec
NIP: 8172183841
24. Systém – soubor spolupracujících informačních zařízení a softwaru, který zajišťuje zpracování a uchovávání a také odesílání a přijímání dat prostřednictvím telekomunikačních sítí pomocí koncového zařízení příslušného pro daný druh sítě, obecně označovaný jako Internet.
25. Termín realizace – počet hodin nebo pracovních dnů uvedený na kartě produktu.
26. Smlouva – smlouva uzavřená mimo obchodní prostory podnikatele nebo distančním způsobem ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele v případě Spotřebitelů a kupní smlouva ve smyslu § 2079 občanského zákoníku v případě Kupujících.
27. Vada – jak faktická vada, tak právní vada.
28. Faktická vada – nesoulad prodané věci se smlouvou, a zejména pokud věc:
29. nemá vlastnosti, které by věc daného druhu měla mít s ohledem na účel ve smlouvě označený nebo vyplývající z okolností nebo určení;
30. nemá vlastnosti, o jejichž existenci Prodávající ujistil Spotřebitele,
31. se nehodí k účelu, o kterém Spotřebitel informoval Prodávajícího při uzavření smlouvy, a Prodávající nevznesl námitku ohledně takového jejího určení;
32. byla Spotřebiteli vydána v neúplném stavu;
33. v případě její nesprávné montáže a uvedení do provozu, pokud tyto činnosti byly provedeny Prodávajícím nebo třetí osobou, za kterou Prodávající nese odpovědnost, anebo Spotřebitelem, který postupoval podle instrukcí obdržených od Prodávajícího;
34. nemá vlastnosti, o kterých ujistil výrobce nebo jeho zástupce nebo osoba, která uvádí věc do oběhu v rámci své podnikatelské činnosti, a osoba, která umístěním na prodané věci svého názvu, ochranné známky nebo jiného rozlišujícího označení se prezentuje jako výrobce, ledaže Prodávající ujištění tato neznal ani, posuzujíc rozumně, nemohl znát anebo nemohla mít vliv na rozhodnutí Spotřebitele o uzavření smlouvy, anebo když jejich obsah byl opraven před uzavřením smlouvy.
35. Právní vada – situace, kdy prodaná věc je vlastnictvím třetí osoby nebo je zatížena právem třetí osoby a také pokud omezení v užívání nebo nakládání s věcí vyplývá z rozhodnutí nebo výroku příslušného orgánu.
36. Objednávka – projev vůle Kupujícího odeslaný prostřednictvím obchodu, který jednoznačně určuje: druh a množství produktů; druh dopravy; druh platby; místo vydání věci, údaje Kupujícího a směřující přímo k uzavření smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím.
§2 Všeobecné podmínky
1. Smlouva je uzavřena v českém jazyce, v souladu s českým právem a těmito obchodními podmínkami.
2. Místo vydání věci se musí nacházet na území České republiky.
3. Prodávající je povinen a zavazuje se poskytovat služby a dodávat věci bez vad.
4. Všechny ceny uváděné Prodávajícím jsou vyjádřeny v českých korunách a jsou cenami včetně DPH (obsahují daň z přidané hodnoty). Ceny produktů nezahrnují náklady na dopravu, které jsou uvedeny v ceníku dopravy.
5. Prodávající neposkytuje Kupujícímu záruku za jakost ve smyslu § 2113 a násl. občanského zákoníku, ale informuje o jemu známých zárukách poskytnutých třetími osobami pro produkty nacházející se v obchodě.
6. Potvrzení, zpřístupnění, zaznamenání, zajištění veškerých důležitých ujednání smlouvy za účelem získání přístupu k těmto informacím v budoucnosti probíhá v podobě:
7. potvrzení objednávky odesláním na uvedenou e-mailovou adresu: objednávky, proforma faktury, odkazů pro samostatné stažení obchodních podmínek a vzoru odstoupení od smlouvy;
b. doplnění k realizované objednávce, odesláním na uvedenou e-mailovou adresu, dokladu o koupi, informací o právu na odstoupení od smlouvy, odkazů pro samostatné stažení těchto obchodních podmínek a vzoru formuláře pro odstoupení od smlouvy
8. Prodávající neúčtuje žádné poplatky za komunikaci s ním pomocí prostředků komunikace na dálku a Kupující ponese její náklady ve výši vyplývající ze smlouvy, kterou uzavřel s třetí osobou poskytující v jeho prospěch určenou službu umožňující komunikaci na dálku.
9. Prodávající zajišťuje Kupujícímu, který používá systém, správnou funkčnost obchodu v následujících prohlížečích: IE verze 7 nebo novější, FireFox verze 3 nebo novější, Opera verze 9 nebo novější, Chrome verze 10 nebo novější, Safari s nainstalovanými nejnovějšími verzemi JAVA a FLASH, na obrazovkách s horizontálním rozlišením nad 1024 px. Používání softwaru třetích stran, které mají vliv na fungování a funkčnost prohlížečů: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari může mít vliv na správné zobrazení obchodu, proto za účelem získání plné funkčnosti obchodu zoltamarket.cz, je třeba je všechny vypnout.
10. Kupující může využít možnosti zapamatování jeho údajů obchodem za účelem usnadnění procesu odeslání další objednávky. Za tímto účelem by měl Kupující uvést přihlašovací jméno a heslo, nezbytné pro získání přístupu ke svému účtu. Přihlašovací jméno a heslo jsou řetězcem znaků stanovených Kupujícím, který má povinnost zachovat je v tajnosti a chránit před neoprávněným přístupem třetích osob. Kupující má v každé chvíli možnost nahlédnout, opravovat, aktualizovat údaje a smazat účet v obchodě.
§3 Uzavření smlouvy a realizace
1. Objednávky lze odesílat 24 hodin denně.
2. Za účelem odeslání objednávky by měl Kupující provést alespoň následující činnosti, z nichž část může být opakovaně opakována:
3. přidání produktu do košíku;
4. výběr druhu dopravy;
5. výběr druhu platby;
6. výběr místa vydání věci;
7. odeslání objednávky v obchodě pomocí tlačítka „Objednávám“.
8. Uzavření smlouvy se Spotřebitelem nastává okamžikem odeslání objednávky.
9. Realizace objednávky Spotřebitele platné na dobírku nastává neprodleně a objednávky platné převodem nebo prostřednictvím systému elektronických plateb po zaúčtování platby Spotřebitele na účtu Prodávajícího.
10. Uzavření smlouvy s Klientem nastává okamžikem přijetí objednávky Prodávajícím, o čemž Prodávající informuje Klienta ve lhůtě do 48 hodin od odeslání objednávky.
11. Realizace objednávky Klienta platné na dobírku nastává neprodleně po uzavření smlouvy a objednávky platné převodem nebo prostřednictvím systému elektronických plateb po uzavření smlouvy a zaúčtování platby Klienta na účtu Prodávajícího.
12. Realizace objednávky Klienta může být podmíněna provedením platby celé nebo části hodnoty objednávky nebo získáním limitu obchodního úvěru alespoň ve výši hodnoty objednávky nebo souhlasu Prodávajícího s odesláním objednávky na dobírku (platné při převzetí).
13. Odeslání předmětu smlouvy nastává ve lhůtě stanovené na kartě produktu a pro objednávky odeslané z mnoha produktů v nejdelší lhůtě ze stanovených na kartách produktů. Běh lhůty začíná okamžikem realizace objednávky.
14. Zakoupený předmět smlouvy je odeslán Kupujícím vybraným druhem dopravy do místa vydání věci uvedeného Kupujícím v objednávce, spolu s přiloženými přílohami, o kterých se hovoří v §2 bod 6b.
15. Spotřebitel má povinnost převzít předmět smlouvy a zaplatit jeho cenu v souladu s § 2079 občanského zákoníku.
16. V případě prodlení s převzetím předmětu smlouvy může prodávající odevzdat věc do úschovy na náklady a nebezpečí kupujícího v souladu s § 2120 občanského zákoníku.
§4 Právo na odstoupení od smlouvy
1. Spotřebiteli náleží právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřené s Prodávajícím bez nutnosti uvedení jakéhokoli důvodu a bez ponesení nákladů, s výjimkou nákladů stanovených v § 1832 a § 1833 zákona o ochraně spotřebitele. Nicméně Produkty nesmí nést známky používání. V případě spodního prádla je nutné zkoušení oděvu na vlastním spodním prádle a neodstřihávání štítků. Naproti tomu erotické pomůcky můžeme přijmout pouze bez porušených plomb nebo roztrhané fólie. Produkty špinavé, s odstraněnými štítky a strženými plombami nebudou ověřovány výrobcem, což nutí k odmítnutí vrácení. V souladu s § 1837 zákona o ochraně spotřebitele právo na odstoupení od smlouvy nenáleží v případě produktů, které jsou dodávány v zapečetěných obalech, které po otevření nemohou být vráceny a znovu zařazeny do prodeje z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů.
Naše erotické pomůcky jsou hermeticky zabaleny v originálních krabičkách výrobců. Každý obal je zajištěn fólií. Díky tomu mají naši klienti jistotu, že nikdo dříve neotevíral obal a objednané zboží je plně hygienické. Odstranění fólie znemožňuje kladné posouzení vrácení.
2. Nepřijímáme vratky od firem (netýká se OSVČ v případě, o kterém se hovoří v § 1837 občanského zákoníku)
3. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem činí 14 dní od okamžiku vydání věci. Pro erotické produkty činí lhůta pro odstoupení 14 dní od okamžiku převzetí této věci do držení. Pro zachování lhůty stačí odeslání prohlášení před jejím uplynutím.
4. Prohlášení o odstoupení od smlouvy může Spotřebitel odeslat na formuláři, jehož vzor tvoří přílohu č. 1 k zákonu o ochraně spotřebitele, na formuláři dostupném na adrese zoltamarket.cz nebo v jiné písemné formě v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele.
5. Prodávající vylučuje možnost odeslání prohlášení o odstoupení od smlouvy v jiné než písemné formě.
6. Prodávající neprodleně potvrdí Spotřebiteli na e-mail (uvedený při uzavírání smlouvy a jiný, pokud byl uveden v odeslaném prohlášení) obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy.
7. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva považuje za neuzavřenou.
8. Spotřebitel má povinnost vrátit věc Prodávajícímu neprodleně, avšak ne později než 14 dní ode dne, ve kterém odstoupil od smlouvy. Pro zachování lhůty stačí odeslání věci zpět před jejím uplynutím.
9. Spotřebitel odesílá věci, které jsou předmětem smlouvy, od které odstoupil na vlastní náklady a riziko.
10. Spotřebitel nenese náklady na dodání digitálního obsahu, který není uložen na hmotném nosiči, pokud neudělil souhlas se splněním plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy nebo nebyl informován o ztrátě náležejícího mu práva odstoupení od smlouvy v okamžiku udělení takového souhlasu nebo podnikatel nedodal potvrzení v souladu s § 1824a odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
11. Spotřebitel nese odpovědnost za snížení hodnoty věci, která je předmětem smlouvy a která je výsledkem používání v jiném rozsahu, než je nutné ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti věci.
12. Prodávající neprodleně, ne později než ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy odeslaného Spotřebitelem vrátí Spotřebiteli všechny platby jím provedené, včetně nákladů na dodání věci, a pokud Spotřebitel vybral způsob dopravy jiný než nejlevnější běžný způsob dodání nabízený Prodávajícím, Prodávající nevrátí Spotřebiteli dodatečné náklady v souladu s § 1832 zákona o ochraně spotřebitele.
13. Prodávající provede vrácení platby pomocí stejného způsobu platby, jaký použil Spotřebitel, ledaže Spotřebitel výslovně souhlasil s jiným způsobem platby, který se pro něj nepojí s žádnými náklady. V případě výskytu nutnosti vrácení prostředků za transakci provedenou klientem platební kartou prodávající provede vrácení na bankovní účet přiřazený k platební kartě Objednatele.
14. Prodávající se může zdržet s vrácením platby obdržené od Spotřebitele do okamžiku obdržení věci zpět nebo dodání Spotřebitelem dokladu o jejím odeslání, v závislosti na tom, která událost nastane dříve.
15. Spotřebiteli v souladu s § 1837 občanského zákoníku nenáleží právo na odstoupení od smlouvy:
16. ve které cena nebo odměna závisí na kolísání na finančním trhu, nad kterým Prodávající nevykonává kontrolu a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
17. ve které předmětem plnění je věc, která není prefabrikovaná, vyrobená podle specifikace spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individualizovaných potřeb;
18. ve které předmětem plnění je věc, která se rychle kazí nebo má krátkou dobu použitelnosti;
19. ve které předmětem plnění je věc dodávaná v zapečetěném obalu, kterou po otevření obalu nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po dodání;
20. ve které předmětem plnění jsou věci, které po dodání, vzhledem ke své povaze, jsou neoddělitelně spojeny s jinými věcmi;
21. ve které předmětem plnění jsou zvukové nebo vizuální nahrávky nebo počítačové programy dodávané v zapečetěném obalu, pokud byl obal otevřen po dodání;
22. o dodávání digitálního obsahu, který není uložen na hmotném nosiči, pokud splnění plnění bylo zahájeno s výslovným souhlasem Spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a po informování o něm podnikatelem o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy;
23. o dodávání deníků, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném.
§5 Odpovědnost za vady
1. Ve smlouvách s účastí spotřebitelů je omezení nebo vyloučení odpovědnosti z titulu odpovědnosti za vady přípustné pouze v případech stanovených ve zvláštních předpisech.
2. Prodávající odpovídá Spotřebiteli za vady (odpovědnost za vady) na základě § 2099 a násl. občanského zákoníku.
3. V případě smlouvy se Spotřebitelem, pokud byla faktická vada zjištěna do jednoho roku od okamžiku vydání věci, má se za to, že existovala v okamžiku přechodu nebezpečí škody na věci na Spotřebitele.
4. Spotřebitel, pokud má prodaná věc vadu, může:
a. učinit prohlášení o požadavku na snížení ceny;
b. učinit prohlášení o odstoupení od smlouvy;
ledaže Prodávající neprodleně a bez zbytečných obtíží pro Spotřebitele vymění vadnou věc za bezvadnou nebo vadu odstraní. Pokud však věc již byla vyměněna nebo opravena Prodávajícím, anebo Prodávající nesplnil povinnost výměny věci za bezvadnou nebo odstranění vady, nenáleží mu právo na výměnu věci nebo odstranění vady.
5. Spotřebitel, může namísto Prodávajícím navrženého odstranění vady požadovat výměnu věci za bezvadnou nebo namísto výměny věci požadovat odstranění vady, ledaže uvedení věci do souladu se smlouvou způsobem vybraným Spotřebitelem je nemožné anebo by vyžadovalo nepřiměřené náklady v porovnání se způsobem navrženým Prodávajícím, přičemž při hodnocení nepřiměřenosti nákladů se zohledňuje hodnota věci bez vad, druh a význam zjištěné vady a také se bere v úvahu obtíže, na které by byl Spotřebitel vystaven jiným způsobem uspokojení.
6. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je vada nepodstatná.
7. Spotřebitel, pokud má prodaná věc vadu, může rovněž:
a. požadovat výměnu věci za bezvadnou;
b. požadovat odstranění vady.
8. Prodávající je povinen vyměnit vadnou věc za bezvadnou nebo odstranit vadu v přiměřené době bez zbytečných obtíží pro Spotřebitele.
9. Prodávající může odmítnout vyhovět požadavku Spotřebitele, pokud uvedení do souladu se smlouvou vadné věci způsobem vybraným kupujícím je nemožné anebo v porovnání s druhým možným způsobem uvedení do souladu se smlouvou by vyžadovalo nepřiměřené náklady.
10. V případě, že byla vadná věc namontována, může Spotřebitel požadovat od Prodávajícího demontáž a opětovnou montáž po provedení výměny za bezvadnou nebo odstranění vady, avšak je povinen nést část s tím spojených nákladů převyšujících cenu prodané věci anebo může požadovat od Prodávajícího zaplacení části nákladů na demontáž a opětovnou montáž, do výše ceny prodané věci. V případě nesplnění povinnosti Prodávajícím je Spotřebitel oprávněn provést tyto činnosti na náklady a nebezpečí Prodávajícího.
11. Spotřebitel, který vykonává práva z titulu odpovědnosti za vady, je povinen na náklady Prodávajícího dodat vadnou věc na reklamační adresu, a pokud by vzhledem k druhu věci nebo způsobu její montáže bylo dodání věci Spotřebitelem nadměrně obtížné, Spotřebitel je povinen zpřístupnit věc Prodávajícímu v místě, ve kterém se věc nachází. V případě nesplnění povinnosti Prodávajícím je Spotřebitel oprávněn odeslat věc na náklady a nebezpečí Prodávajícího.
12. Náklady na výměnu nebo opravu nese Prodávající, s výjimkou situace popsané v §4 bod 10.
13. Prodávající je povinen přijmout od Spotřebitele vadnou věc v případě výměny věci za bezvadnou nebo odstoupení od smlouvy.
14. Prodávající se ve lhůtě čtrnácti dnů vyjádří k:
a. prohlášení o požadavku na snížení ceny;
b. prohlášení o odstoupení od smlouvy;
c. požadavku na výměnu věci za bezvadnou;
d. požadavku na odstranění vady.
V opačném případě se má za to, že uznal za odůvodněné prohlášení nebo požadavek Spotřebitele.
15. Prodávající odpovídá z titulu odpovědnosti za vady, pokud bude faktická vada zjištěna do dvou let od okamžiku vydání věci Spotřebiteli, a pokud je předmětem prodeje věc použitá do jednoho roku od okamžiku vydání věci Spotřebiteli.
16. Právo Spotřebitele na odstranění vady nebo výměnu prodané věci za bezvadnou se promlčuje uplynutím jednoho roku, počítáno ode dne zjištění vady, avšak ne dříve než uplynutím dvou let od okamžiku vydání věci Spotřebiteli, a pokud je předmětem prodeje věc použitá před uplynutím jednoho roku od okamžiku vydání věci Spotřebiteli.
17. V případě, kdy lhůta použitelnosti věci stanovená Prodávajícím nebo výrobcem končí po uplynutí dvou let od okamžiku vydání věci Spotřebiteli, odpovídá Prodávající z titulu odpovědnosti za vady za faktické vady této věci zjištěné před uplynutím této lhůty.
18. Ve lhůtách stanovených v §4 bod 15-17 může Spotřebitel odeslat prohlášení o odstoupení od smlouvy nebo snížení ceny z důvodu faktické vady prodané věci, a pokud Spotřebitel požadoval výměnu věci za bezvadnou nebo odstranění vady, běh lhůty pro odeslání prohlášení o odstoupení od smlouvy nebo snížení ceny začíná okamžikem marného uplynutí lhůty pro výměnu věci nebo odstranění vady.
19. V případě vymáhání před soudem nebo rozhodčím soudem jednoho z práv z titulu odpovědnosti za vady se lhůta pro výkon jiných práv, náležejících Spotřebiteli z tohoto titulu, přerušuje do doby právoplatného ukončení řízení. Odpovídajícím způsobem se rovněž používá pro mediační řízení, přičemž lhůta pro výkon jiných práv z titulu odpovědnosti za vady, náležejících Spotřebiteli, začíná běžet ode dne odmítnutí soudem schválení smíru uzavřeného před mediátorem nebo bezvýsledného ukončení mediace.
20. Pro výkon práv z titulu odpovědnosti za právní vady prodané věci se používá §4 bod 15-16, s tím, že běh lhůty začíná ode dne, ve kterém se Spotřebitel dozvěděl o existenci vady, a pokud se Spotřebitel dozvěděl o existenci vady teprve na základě žaloby třetí osoby – ode dne, ve kterém se rozhodnutí vydané ve sporu s třetí osobou stalo právoplatným.
21. Pokud z důvodu vady věci Spotřebitel odeslal prohlášení o odstoupení od smlouvy nebo snížení ceny, může požadovat náhradu škody, kterou utrpěl tím, že uzavřel smlouvu nevěda o existenci vady, byť by škoda byla následkem okolností, za které Prodávající nenese odpovědnost, a zejména může požadovat vrácení nákladů na uzavření smlouvy, nákladů na převzetí, přepravu, uskladnění a pojištění věci, vrácení provedených nákladů v takovém rozsahu, v jakém z nich neměl prospěch, a neobdržel jejich vrácení od třetí osoby a vrácení nákladů na řízení. Tím nejsou dotčeny předpisy o povinnosti náhrady škody na základě obecných zásad.
22. Uplynutí žádné lhůty pro zjištění vady nevylučuje výkon práv z titulu odpovědnosti za vady, pokud Prodávající vadu lstivě zatajil.
§6 Ochrana soukromí a bezpečnost osobních údajů
1. Správcem databáze osobních údajů předávaných Spotřebiteli obchodu je Prodávající.
2. Prodávající se zavazuje k ochraně osobních údajů v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů. Kupující uvedením svých osobních údajů při odesílání objednávky Prodávajícímu vyjadřuje souhlas s jejich zpracováním Prodávajícím za účelem realizace odeslané objednávky. Kupující má v každé chvíli možnost nahlédnout, opravovat, aktualizovat a smazat své osobní údaje.
3. Podrobná pravidla shromažďování, zpracování a uchovávání osobních údajů používaných za účelem realizace objednávek obchodem byla popsána v Zásadách ochrany soukromí, které se nacházejí na adrese: zoltamarket.cz
§7 Závěrečná ustanovení
1. Žádné z ustanovení těchto obchodních podmínek nemá za cíl porušit práva Kupujícího. Nemůže být rovněž tímto způsobem interpretováno, neboť v případě nesouladu jakékoli části obchodních podmínek s platným právem Prodávající deklaruje bezpodmínečné podřízení se a používání tohoto práva namísto zpochybněného ustanovení obchodních podmínek.
2. O změnách obchodních podmínek a jejich rozsahu budou registrovaní Kupující informováni elektronicky (na e-mail uvedený při připojení ke Klubu Zolta nebo objednávce). Upozornění bude odesláno alespoň 30 dní před vstupem v platnost nových obchodních podmínek. Změny budou zaváděny za účelem přizpůsobení obchodních podmínek platnému právnímu stavu.
3. Aktuální verze obchodních podmínek je vždy dostupná pro Kupujícího v záložce obchodní podmínky. V průběhu realizace objednávky a v celém období poprodejní péče Kupujícího platí obchodní podmínky jím akceptované při odesílání objednávky. S výjimkou situace, kdy je Spotřebitel bude považovat za méně výhodné než aktuální a informuje Prodávajícího o výběru aktuálních jako 4. V záležitostech neupravených těmito obchodními podmínkami se používají příslušné platné právní předpisy. Sporné otázky, pokud s tím Spotřebitel projeví souhlas, se řeší cestou mediačního řízení nebo rozhodčího soudu. V krajním případě věc rozhodne místně a věcně příslušný soud.
5. Kupující, který je Spotřebitelem, má po vyčerpání reklamačního řízení možnost využít mimosoudní způsoby řešení reklamací a vymáhání nároků mj. využitím smírčího spotřebitelského soudu, spotřebitelského ombudsmana nebo jiných veřejných organizací. Využití je dobrovolné a může proběhnout výhradně, pokud obě strany sporu projeví s tím souhlas.
6. Kupující, který je Spotřebitelem, se může obrátit s žádostí o zahájení řízení ve věci mimosoudního řešení spotřebitelských sporů týkajících se uzavřené kupní smlouvy na Českou obchodní inspekci, v souladu se zákonem č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů. Kupující, který je Spotřebitelem, může rovněž podat návrh na projednání sporu týkajícího se uzavřené kupní smlouvy stálým rozhodčím soudem působícím při příslušném krajském inspektorátu České obchodní inspekce, v souladu se zákonem č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů.
7. Pravidla přístupu k těmto postupům jsou dostupná v sídlech nebo na internetových stránkách subjektů oprávněných k mimosoudnímu řešení sporů, tedy zejména se jedná o spotřebitelské ombudsman nebo krajské inspektoráty České obchodní inspekce, jejichž seznam je dostupný na internetových stránkách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže na adrese https://www.coi.cz/. Prodávající informuje, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ je dostupná platforma internetového systému řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni Evropské unie (platforma ODR).
§8 Hodnocení v internetovém obchodě
8.1. Klient internetového obchodu má možnost dobrovolně a bezplatně vystavit hodnocení týkající se nákupů provedených v internetovém obchodě. Předmětem hodnocení může být také známka, fotografie nebo recenze zakoupeného produktu v internetovém obchodě.
8.2. Prodávající po provedených nákupech v internetovém obchodě zasílá Klientovi e-mailovou zprávu s žádostí o vystavení hodnocení a odkazem na online formulář umožňující jeho vystavení – online formulář umožňuje poskytnutí odpovědí na otázky Prodávajícího týkající se nákupů, jejich hodnocení, přidání vlastního popisu týkajícího se hodnocení a fotografie zakoupeného produktu. V případě nevystavení hodnocení po obdržení první e-mailové zprávy Prodávající jednou opakuje zaslání zprávy po sedmi dnech od zaslání první zprávy.
8.3. Hodnocení může být vystaveno pouze Klientem, který provedl nákupy v internetovém obchodě Prodávajícího.
8.4. Hodnocení vystavená Klientem jsou publikována Prodávajícím v internetovém obchodě a jsou dostupná všem návštěvníkům internetového obchodu.
8.5. Vystavení hodnocení nesmí být využíváno Klientem k protiprávním činnostem, zejména k činnostem představujícím nekalou soutěž vůči Prodávajícímu nebo také činnostem porušujícím osobnostní práva, práva duševního vlastnictví nebo jiná práva Prodávajícího nebo třetích osob.
8.6. Hodnocení může být vystaveno pouze k fakticky zakoupeným produktům v internetovém obchodě Prodávajícího. Je zakázáno uzavírání fiktivních/zdánlivých kupních smluv za účelem vystavení hodnocení. Autorem hodnocení nemůže být také sám Prodávající ani jeho zaměstnanci bez ohledu na základ zaměstnání.
8.7. Vystavené hodnocení může být v každém čase odstraněno jeho autorem.
Poslední aktualizace 30.04.2025
Pravidla klubu Zoltamarket.cz
Organizátor umožňuje kontakt s ním za použití následujících kontaktních údajů:
- Korespondenční adresa: Vratimovska 681/80, 71900 Ostrava-Kuncice
- e-mail: obchod@zoltamarket.cz
- telefon: +420 234 280 905
§1 Definice
- Přihlašovací formulář – formulář v elektronické podobě, dostupný ve Službě, který je osoba přistupující do Klubu povinna vyplnit.
- Klub – věrnostní program organizovaný a spravovaný Organizátorem, jehož pravidla a podmínky stanoví Řád.
- Člen Klubu – fyzická osoba s plnou právní způsobilostí, právnická osoba nebo organizační jednotka bez právní subjektivity, ale s právní způsobilostí, registrovaná do Klubu Zoltamarket.cz.
- Spotřebitel – plnoletá fyzická osoba s plnou právní způsobilostí, která je Účastníkem Klubu, provádějící s podnikatelem právní úkon, který přímo nesouvisí s její podnikatelskou nebo profesní činností.
- Účet – služba poskytovaná elektronicky ve formě účtu ve Službě, představující soubor zdrojů v teleinformatickém systému Organizátora, umožňující Členovi Klubu využívat Klub.
- Služba – internetová služba dostupná na adrese www.zoltamarket.cz, prostřednictvím které může Člen Klubu využívat oprávnění, která mu byla přiznána z titulu účasti v Klubu.
- Organizátor – ZOLTA TRADE Sp. z o.o. se sídlem v Mielci, ul. Przemysłowa 24, 39-300 Mielec, číslo KRS: 0000687730, NIP: 8172183841, číslo REGON: 367558723.
- Teleinformatický systém – soubor spolupracujících informačních zařízení a softwaru, zajišťující zpracování a ukládání, jakož i odesílání a přijímání dat prostřednictvím telekomunikačních sítí pomocí koncového zařízení příslušného pro daný typ sítě, obecně označovaný jako Internet.
- Smlouva – smlouva o účasti v Klubu, uzavřená mezi Členem Klubu a Organizátorem, jejímž předmětem je umožnění Členovi Klubu přístup ke službám, stanoveným Řádem.
§2 Obecná ustanovení
- Tento dokument stanovuje:
- pravidla fungování Klubu;
- podmínky účasti v Klubu;
- práva a povinnosti Organizátora a Člena Klubu;
- výhody nabízené Členovi Klubu;
- pravidla vedení komunikace
- Cílem Klubu je podnikání akcí ze strany Organizátora zaměřených na propagaci a reklamu Organizátora.
- V případě člena Klubu, který je fyzickou osobou, je vyžadováno dosažení plnoletosti a plné způsobilosti k právním úkonům.
- Klub je organizován na území České republiky.
- Veškeré služby poskytované Organizátorem v rámci Klubu jsou poskytovány v českém jazyce.
- Účast člena Klubu v Klubu je bezplatná a dobrovolná.
- Člen Klubu může přistoupit do Klubu kdykoli během jeho trvání. Člen Klubu může také kdykoli odstoupit od účasti v Klubu za podmínek popsaných v § 7 Řádu.
- Oprávnění vyplývající z účasti v Klubu nemohou být převedena členem Klubu na třetí osobu.
- Žádné akce nebo jiné zvláštní nabídky, které členovi Klubu náleží z titulu účasti v Klubu, se neslučují, pokud z řádu dané akce nebo jiné zvláštní nabídky nevyplývá něco jiného.
- Člen Klubu je povinen účastnit se Klubu v souladu s ustanoveními Řádu a platnými právními předpisy. Člen Klubu je povinen zejména:
- uvést v Přihlašovacím formuláři pouze pravdivé, aktuální a všechny Organizátorem požadované údaje člena Klubu;
- neprodleně informovat Organizátora o jakékoli změně svých osobních údajů uvedených v Přihlašovacím formuláři, a to provedením jejich změny v Účtu;
- zachovávat přihlašovací údaje do Klubu v tajnosti a nepředávat je jiným třetím osobám;
- využívat služby a funkčnosti Klubu způsobem, který nenarušuje fungování Klubu a není obtěžující pro ostatní členy Klubu, Organizátora a třetí subjekty;
- dodávat prostřednictvím nebo do teleinformatických systémů Organizátora nebo zpřístupňovaných Organizátorem obsahy, které porušují práva třetích osob, obecně přijímané společenské normy nebo jsou v rozporu s obecně platnými právními předpisy, nebo jejich zavádění nebo šíření prostřednictvím teleinformatických systémů Organizátora představuje porušení obecně platných právních předpisů;
- nepodnikat kroky jako:
- neoprávněně upravovat obsahy dodávané Organizátorem;
- činnosti zaměřené na testování možnosti prolomení nebo obejití zabezpečení teleinformatických systémů Organizátora, a také veškeré jiné činnosti, které vedou k získání neoprávněného přístupu k celku nebo části teleinformatických systémů Organizátora;
- využívání služeb poskytovaných Organizátorem v rámci Klubu způsobem, který je v rozporu s obecně platným právem, dobrými mravy nebo oprávněnými zájmy Organizátora.
- Za účelem správného využívání Klubu by měl mít člen Klubu zařízení a na tomto zařízení nainstalovaný software, který umožňuje prohlížení webových stránek. Současně by měl mít člen Klubu:
- přístup k internetové síti;
- správně nakonfigurovaný a aktualizovaný na nejnovější verzi internetový prohlížeč (Organizátor zajišťuje členovi Klubu správnost využívání Klubu v následujících prohlížečích: IE verze 7 nebo novější, FireFox verze 3 nebo novější, Opera verze 9 nebo novější, Chrome verze 10 nebo novější, Safari s nainstalovanými nejnovějšími verzemi JAVA a FLASH. Používání softwaru třetích stran, které mají vliv na fungování a funkčnost prohlížečů: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome a Safari, může mít vliv na správné zobrazení stránky, na které je dostupný Účet člena Klubu, proto za účelem získání plné funkčnosti výše uvedené stránky je nutné je všechny vypnout);
- správně nakonfigurovanou e-mailovou schránku;
- zapnutou podporu souborů Cookie a JavaScript.
- Podmínkou účasti v Klubu je vyjádření příslušných marketingových souhlasů, viditelných při zakládání Účtu v Klubu. Odvolání výše uvedených souhlasů je rovnocenné s vypovězením Smlouvy členem Klubu a ztrátou statusu člena Klubu.
§3 Podmínky přistoupení do Klubu a uzavření Smlouvy
- Organizátor umožňuje přistoupení do Klubu prostřednictvím Služby.
- Podmínkou přistoupení do Klubu je:
- v případě fyzických osob, být plnoletý a mít plnou způsobilost k právním úkonům;
- založení Účtu ve Službě;
- vyplnění Přihlašovacího formuláře správným, úplným a pravdivým způsobem;
- akceptování marketingových souhlasů, zpřístupněných při vyplňování Přihlašovacího formuláře;
- seznámení se člena Klubu s Řádem a Zásadami ochrany osobních údajů a jejich akceptování.
- V okamžiku splnění podmínek účasti v Klubu, stanovených v odst. 2 výše, se osoba přistupující do Klubu stává členem Klubu a dochází k uzavření Smlouvy. Po uzavření Smlouvy může člen Klubu využívat Účet.
- Prostřednictvím akceptace Řádu, udělení nezbytných marketingových souhlasů a uvedení nezbytných osobních údajů (tj. e-mailové adresy a telefonního čísla) si člen Klubu objednává zasílání obchodních informací od Organizátora v rámci komunikace. Zásady vedení komunikace jsou popsány v § 6.
§4 Služby poskytované ve prospěch člena Klubu
- S nabytím členství v Klubu získává člen Klubu možnost využívat následující služby:
- sledování stavu objednávek v Servisu;
- sledování historie objednávek v Servisu;
- příjem obchodních informací o Organizátorovi a jím organizovaných propagačních akcích;
- přístup ke speciálním propagačním akcím určeným pro členy Klubu.
- Pro využití služeb uvedených v odstavci 1 by měl člen Klubu využít Účet.
- Organizátor je povinen průběžně aktualizovat informace zpřístupněné členovi Klubu v Účtu.
§5 Účet
- Pro vytvoření Účtu je člen Klubu povinen uvést následující osobní údaje:
- jméno a příjmení;
- e-mailová adresa;
- telefonní číslo;
- adresní údaje (pro soukromé osoby – ulice a číslo budovy, volitelně číslo bytu, poštovní směrovací číslo, město, země; pro podnikatele – firma, DIČ, ulice a číslo budovy, volitelně číslo bytu, poštovní směrovací číslo, město, země).
- Kromě osobních údajů uvedených v odstavci 1 by měl člen Klubu – pro vytvoření Účtu – uvést také heslo, které umožní pozdější přihlášení k Účtu.
- Přihlašovacím jménem k Účtu je e-mailová adresa uvedená členem Klubu při zakládání Účtu.
- Člen Klubu má kdykoli možnost nahlédnout do údajů, které uvedl při zakládání Účtu, opravit je a aktualizovat.
- Člen Klubu může kdykoli Účet smazat. Za tímto účelem by se měl řídit pokyny uvedenými v Servisu.
- Smazání Účtu neomezuje ani nevylučuje právo člena Klubu na pozdější vytvoření nového Účtu.
§6 Pravidla pro komunikaci mezi Organizátorem a členem Klubu
- Součástí Smlouvy je poskytování komunikačních služeb členovi Klubu ze strany Organizátora, včetně zasílání obchodních informací členovi Klubu. V případě, že člen Klubu rezignuje na zasílání obchodních informací, je to jednoznačné s rezignací člena Klubu na další účast v Klubu.
- Komunikaci provádí Organizátor.
- Komunikace probíhá elektronicky nebo poštou. Zejména člen Klubu může dostávat zprávy ve formě:
- e-mailové zprávy;
- SMS nebo MMS zprávy.
- Komunikace prováděná Organizátorem obsahuje zejména:
- nabídky týkající se produktů a služeb Organizátora, včetně nabídek určených výhradně pro členy Klubu;
- sdělení s informací o slevě nebo slevě;
- pravidla akce;
- potvrzení o využití nabídek, služeb nebo akcí Organizátora.
- Komunikace může být obecná, tj. směřovaná ve stejné formě ke všem členům Klubu, nebo personalizovaná, tj. stanovena na základě analýzy preferencí člena Klubu a jeho aktivit, včetně zejména na základě akcí, které člen Klubu využil.
- Komunikace probíhá s využitím e-mailové adresy a telefonního čísla člena Klubu, které uvedl při zakládání Účtu nebo je později opravil nebo aktualizoval.
§7 Ukončení Smlouvy
- Doba trvání Klubu je neurčitá.
- Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.
- Člen Klubu může kdykoli Smlouvu vypovědět, bez dodržení jakékoli výpovědní lhůty, smazáním Účtu nebo odvoláním marketingových souhlasů, které Organizátorovi umožňují komunikaci, o které se hovoří v § 6.
- Organizátor může kdykoli Smlouvu vypovědět, bez dodržení jakékoli výpovědní lhůty, z důležitých důvodů, které se rozumí jako:
- změna právních předpisů upravujících poskytování služeb Organizátorem, která má vliv na vzájemná práva a povinnosti stanovené ve Smlouvě;
- porušení ustanovení § 2 odst. 10 Pravidel – s výhradou, že v takovém případě je Organizátor povinen předem informovat člena Klubu o zjištění výskytu takových porušení a vyzvat člena Klubu, aby přestal provádět činnosti, které takové porušení způsobují. V situaci, kdy se člen Klubu nepřizpůsobí výzvě Organizátora, je Organizátor oprávněn vypovědět Smlouvu za podmínek stanovených v tomto odstavci.
- Ukončení Smlouvy, ke kterému dojde v případech uvedených v tomto paragrafu, má za následek ztrátu veškerých práv a výhod člena Klubu vyplývajících z účasti v Klubu, a to okamžikem ukončení Smlouvy.
- Bez ohledu na oprávnění uvedené v odstavci 3 má člen Klubu právo odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu a bez jakýchkoli nákladů jiných, než jsou náklady stanovené právními předpisy. Pro dodržení lhůty postačí, aby člen Klubu podal Organizátorovi prohlášení před jejím uplynutím. Prohlášení o odstoupení od Smlouvy může být podáno zejména e-mailem na adresu: obchod@zoltamarket.cz, jakož i formou poštovní korespondence na adresu: ZOLTA TRADE , Vratimovska 681/80, 71900 Ostrava-Kuncice. Pro dodržení 14denní lhůty pro odstoupení postačí, aby člen Klubu podal prohlášení ve stanovené lhůtě.
- V případě odstoupení od této smlouvy Vám vrátíme všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z Vámi zvoleného způsobu dodání jiného než nejlevnějšího běžného způsobu dodání, který nabízíme), neprodleně a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí uplatnit právo odstoupit od této smlouvy. Vrácení plateb provedeme stejnými platebními prostředky, jaké jste použili při původní transakci, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným řešením; v každém případě Vám v souvislosti s tímto vrácením nevzniknou žádné poplatky. Můžeme pozdržet vrácení plateb do doby, než obdržíme zboží nebo do doby, než nám doručíte doklad o jeho odeslání, podle toho, která událost nastane dříve.
- Zboží je třeba odeslat zpět nebo nám předat na adresu: Centrum Logistyczne ZOLTA – Dział zwrotów, ul. Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, neprodleně a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od této smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete před uplynutím lhůty 14 dnů. Budete muset nést přímé náklady na vrácení zboží.
§8 Zásady ochrany osobních údajů a bezpečnost osobních údajů
- Správcem osobních údajů člena Klubu je Organizátor.
- Podrobná pravidla pro shromažďování, zpracování a uchovávání osobních údajů používaných za účelem realizace Smlouvy byla popsána v Zásadách ochrany osobních údajů, které se nacházejí na adrese: https://zoltamarket.cz/ochrana-osobnich-udaju/.
§9 Reklamace a mimosoudní způsoby řešení sporů
- Reklamace týkající se Klubu mohou být podávány Organizátorovi v jakékoli formě, s využitím kontaktních údajů Organizátora uvedených v Pravidlech.
- Člen Klubu by měl v popisu reklamace uvést následující informace:
- druh a datum výskytu nesrovnalosti;
- požadavek člena Klubu;
- kontaktní údaje člena Klubu – pokud jsou jiné než ty, které uvedl ve svém Účtu.
- Organizátor posuzuje reklamace neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne jejich podání, pokud z právních předpisů nebo samostatných pravidel nevyplývá jiná lhůta.
- Podrobné informace o možnosti využití mimosoudních způsobů řešení reklamací a vymáhání nároků v rozsahu práv spotřebitele, které mu náleží na základě právních předpisů, a také pravidla přístupu k těmto postupům jsou k dispozici v sídlech a na internetových stránkách okresních (městských) spotřebitelských ombudsmanů, společenských organizací, jejichž statutárním úkolem je ochrana spotřebitelů, Krajských inspektorátů obchodní inspekce a na následujících internetových adresách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitelů:
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php a
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Člen Klubu, který je spotřebitelem, má následující příkladné možnosti využití mimosoudních způsobů řešení reklamací a vymáhání nároků:
- Spotřebitel je oprávněn obrátit se na stálý smírčí spotřebitelský soud, o kterém se hovoří v čl. 37 zákona ze dne 15. prosince 2000 o obchodní inspekci (Sb. z. z roku 2014, položka 148 ve znění pozdějších předpisů), s žádostí o vyřešení sporu vyplývajícího ze Smlouvy uzavřené s Organizátorem;
- Spotřebitel je oprávněn obrátit se na krajského inspektora obchodní inspekce, v souladu s čl. 36 zákona ze dne 15. prosince 2000 o obchodní inspekci (Sb. z. z roku 2014, položka 148 ve znění pozdějších předpisů), s žádostí o zahájení mediačního řízení ve věci smírčího ukončení sporu mezi Spotřebitelem a Organizátorem;
- Spotřebitel může získat bezplatnou pomoc ve věci řešení sporu mezi ním a Organizátorem, a to i s využitím bezplatné pomoci okresního (městského) spotřebitelského ombudsmana nebo společenské organizace, jejímž statutárním úkolem je ochrana spotřebitelů (mimo jiné Federace spotřebitelů, Sdružení polských spotřebitelů);
- Spotřebitel má právo využít mimosoudní způsoby řešení reklamací a vymáhání nároků. Za tímto účelem může podat stížnost prostřednictvím unijní internetové platformy ODR, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§10 Závěrečná ustanovení
- Organizátor má právo provádět změny v Pravidlech z důležitých důvodů, zejména z důvodu změn platných právních předpisů nebo nutnosti zabezpečení právně odůvodněných zájmů Organizátora. O změnách Pravidel a jejich rozsahu bude člen Klubu informován elektronicky, nejméně 30 dnů před nabytím účinnosti nového znění Pravidel. Do doby přijetí změny Pravidel platí pro člena Klubu poslední jím přijatá verze Pravidel.
- Aktuálně platná verze Pravidel je vždy k dispozici pro člena Klubu v záložce Pravidla.
- V záležitostech neupravených v těchto Pravidlech se použijí obecně platné právní předpisy polského práva.